Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

3.10.2024

Dokumenty
otwarty konkurs ofert na udzielenie dofinansowania inwestycji w ramach zadań zleconych do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego na zadanie ,,Wyposażenie budynku Baszty i budynku przymurnego przy ul. F. Nullo"
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. urządzeń drukujących
Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert na udzielenie dofinansowania inwestycji w ramach zadań zleconych do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego na zadanie ,,Wyposażenie budynku Baszty i budynku przymurnego przy ul. F. Nullo"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 755-24 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na udzielenie dofinansowania inwestycji w ramach zadań zleconych do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego na zadanie ,,Wyposażenie budynku Baszty i budynku przymurnego przy ul. F. Nullo"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 738-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do sprzedaży, oddania w dzierżawę i użyczenie

2.10.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 753-24 w sprawie powołania Zespołu ds. przygotowania projektu w ramach naboru Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast finansowanego z Drugiej Edycji Szwajcarskiej Pomocy Finansowej dla wybranych państw członkowskich Unii Europejskiej
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej Fundacji Czas Kobiet
Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej
Protokół Nr VI/24 z 28 sierpnia 2024 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 733-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w użyczenie części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 752-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu...
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, przeznaczonych do sprzedaży, oddania w dzierżawę i najem

1.10.2024

Dokumenty
Zawiadomienie stron w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Poprawa efektywności energetycznej Oczyszczalni Ścieków w Słupsku”
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. min. środków chemicznych wykorzystywanych w Oczyszczalni Ścieków i Stacji Uzdatniania Wody
Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
I Sesja Rady Miejskiej w Słupsku
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Szczecińskiej 95 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Władysława Reymonta 2 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Przetargi
III przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Słupsku przy ul. Michała Mostnika 10 stanowiącego własność Miasta Słupska.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 750-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży na poprawę warunków części nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 11, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 749-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem lokalu użytkowego usytuowanego w nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek