Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

20.03.2025

Przedszkole Miejskie Integracyjne nr 32 "Tęczowa Dolina" w Słupsku
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 13/1 w sprawie wyrażenia opinii w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Gminy Redzikowo
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Gryfitów w Słupsku
Informacje o Jednostce Organizacyjnej

19.03.2025

Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 13/2A w sprawie deklaracji Rady Miejskiej w Słupsku dla przyszłych mieszkańców Miasta z terenów określonych w uchwale Nr X/136/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do procedury zmiany granic administracyjnych Miasta Słupska
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w zakresie funkcjonowania transportu publicznego na terenie Gminy Kobylnica
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 14/10 w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi z dnia 12 marca 2025 r. na działania Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 14/9 w sprawie skargi na działania Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 14/8 w sprawie pisma z dnia 21 lutego 2025 r.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 14/7 sprawie uznania się za organ niewłaściwy do rozpatrzenia petycji
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 226-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem w trybie bezprzetargowym lokalu użytkowego stanowiącego własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 189-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem lokalu użytkowego usytuowanego w nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Ogłoszenia
Obwieszczenia Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Gdańsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 14/11 w sprawie zmiany Uchwały Nr III/11/24 w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu

18.03.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 46/25 - zapytanie dot. form wsparcia udzielanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii w Słupsku
Zapytania ofertowe
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 224-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 146.905,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 222-25 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 887/ZN/2024 Prezydenta Miasta Słupska w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 221-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej zabudowanej stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 220-25 w sprawie ustalenia Regulaminu Wewnętrznego Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku.

17.03.2025

Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej w sprawie inwestycji związanych z budową nowych, rozbudową lub remontem istniejących placów zabaw, siłowni, boisk oraz z budową, rozbudową, przebudową nowych żłobków, przedszkoli, szkół, świetlic wiejskich (...)

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek