Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

25.09.2025

Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
XXI sesja Rady Miejskiej w Słupsku
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do sprzedaży i oddania w dzierżawę

24.09.2025

Ogłoszenia
Wykaz lokali użytkowych stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do wynajęcia w trybie bezprzetargowym.
Przetargi
Przetarg ustny ograniczony na najem garaży w zasobach zarządzanych przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert - dot. zadania publicznego pn. "Animal Patrol"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 827-25 w sprawie powołania Komisji ds. Nagród Prezydenta Miasta Słupska.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 826-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Remont pomieszczeń tymczasowego zakwaterowania – przeprowadzenie robót malarskich na terenie hali sportowej Zespołu...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 825-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie Miasta Słupska”.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 21/21 w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi z dnia 23 września 2025 r. na działania Prezydenta Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 362-25 w sprawie powołania zespołu ds.realizacji projektu pn. "Pozytywnie włączeni- kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach"

23.09.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 143/25 - zapytanie dot. wprowadzenia wyższej stawki podatku od nieruchomości dla niesprzedanych mieszkań deweloperskich
Kontrole
Kontrola przeprowadzona przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych w zakresie realizacji przez Polskie Centrum Mediacji Odd. w Słupsku zadania publicznego pn.„Prowadzenie profilaktycznej działalności edukacyjnej i informacyjnej..."
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 824-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa i montaż systemu monitoringu centralnej stacji uzdatniania wody przy ul. Bohaterów Westerplatte w Słupsku w...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 21/20 w sprawie zmiany uchwały Nr XIV/173/25 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 marca 2025 r. w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 21/9 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 21/10 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w zakresie obsługi prawnej
Przetargi
Dostawa mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby wyposażenia Wydziału Geodezji i Katastru.

22.09.2025

Dokumenty
Sposoby stanowienia aktów prawnych
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 823-25 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, terminów i sposobu zgłaszania kandydatur na członków Słupskiej...

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek