Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

31.01.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 86-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Maurycego Mochnackiego 8, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 85-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 5-6, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Dokumenty
Podatek od środków transportowych
Dokumenty
IV kwartał 2024 r.
Jednostki budżetowe
Zespół Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego im. Kazimierza Wielkiego w Słupsku

30.01.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 84-25 w sprawie zmian w planie wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej dotyczącej decyzji zatwierdzających podziały nieruchomości w obr. 1 Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 87-25 w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania kształcenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Miasto Słupsk w 2025 roku.
Dokumenty
GSL_SLUPSK_RYCZEWO
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 88-25 w sprawie powołania komisji konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych w otwartym konkursie ofert na wsparcie lub powierzenie w 2025 r. organizacji wypoczynku zimowego dla dzieci i młodzieży, szczególnie narażonej na działanie czynników ryzyka -...
Dokumenty
Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowego Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IX/108/24 w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr LXIV/918/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2023 r. w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych oraz zasad zwrotu kosztów podróży przysługujących radnym Rady Miejskiej w...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 66-25 w sprawie ustalenia regulaminu wewnętrznego wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami Urzędu Miejskiego w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XI/143/25 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok
Stanowiska Rady Miejskiej
Stanowisko stanowisko w sprawie poparcia starań Wyższej Szkoły Inżynierii Gospodarki w Słupsku zmierzających do zapewnienia jej dalszego funkcjonowania i rozwoju

29.01.2025

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący konkursu na logo z okazji Jubileuszu Miasta Słupska
Dokumenty
Obwieszczenie dotyczące postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Rozbudowa i budowa połączenia ulic:Bałtycka, Kaszubska, Gdńska w Słupsku dla drogi nr 1 i drogi nr 2"
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XI/145/25 w sprawie wyrażenia opinii do projektu Audytu Krajobrazowego Województwa Pomorskiego
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XI/144/25 w sprawie przyznania w 2025 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 83-25 w sprawie powołania składu Komisji Konkursowych opiniujących oferty organizacji pozarządowych na wspieranie wykonania w 2025 r. zadań publicznych w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek