Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

8.04.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 290-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 289-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 294-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 292-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w użyczenie nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 300-25 zmieniające zarządzenie Nr 177/ZiSS/2024 w sprawie powołania Miejskiej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Słupsku
Prawo
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 293-25 w sprawie oddania w najem piwnicy położonej w Słupsku przy ul. Witolda Lutosławskiego 21 będącej własnością Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Przetargi
I przetarg ustny ograniczony na najem garaży stanowiących własność Miasta Słupska.
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Słupsku przy ul. M. Mochnackiego 14 stanowiącego własność Miasta Słupska.
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Długiej 42 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Przemysłowej 2of stanowiącej własność Miasta Słupska.
Przetargi
II przetarg ustny ograniczony na najem lokali użytkowych stanowiących własność Miasta Słupska.
Przetargi
III przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Przemysłowej 2of stanowiącej własność Miasta Słupska.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 298-25 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 850/ZN/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 28 października 2024 roku w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 37...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 287-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Jana Długosza 16, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

7.04.2025

Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 15/2 w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Witkacego" w Słupsku
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. usług mających charakter audytu, analizy lub doradztwa w 2024 lub 2025 roku w zakresie oświaty
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 263-25 w sprawie zmiany planu finansowego dla wydzielonego rachunku dochodów dla środków z Funduszu Pomocy z przeznaczeniem na wydatki w zakresie pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 262-25 w sprawie zmiany planu finansowego dla wydzielonych rachunków środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 261-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek