Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

9.07.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 105/25 - interpelacja dot. utworzenia Szkolnego Budżetu Obywatelskiego Interpelacja zgłoszona przez Klub Radnych "Łączy nas Słupsk" w składzie radnych: Bożenę Holowienko, Jolantę Karską, Aleksandrę Karnicką, Małgorzatę Lenart, Piotra Skowrońskiego, Artura Wiszniewskiego
Interpelacje Radnych
Interpelacja 112/25 - zapytanie dot. rozbudowy żłobka przy ul. Andersa
Interpelacje Radnych
Interpelacja 111/25 - interpelacja dot. wycinki drzew zlokalizowanych na terenie parafii
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do sprzedaży, oddania w najem, użyczenie i dzierżawę

8.07.2025

Dokumenty
Wniosek o informację publiczną w zakresie rewitalizacji
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 576-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) stanowiącej własność Miasta Słupska położonej przy ul. Jana Kilińskiego 18 w Słupsku oraz ogłoszenia wykazu
Praca
stanowisko ds. administracyjnych w Wydziale Administracyjno-Technicznym
Kontrole
Kontrola przeprowadzona przez pracowników Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku w Urzędzie Miejskim w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 587-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Ignacego Jana Paderewskiego 12, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 592-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Nad Śluzami 12-13, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 586-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Zygmunta Krasińskiego 3, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 595-25 w sprawie zmian do zarządzenia Nr 715/ZAWiK/2023 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 22 września 2023 r. w sprawie wprowadzenia Procedury wykonywania nadzoru nad fundacjami i stowarzyszeniami
Dokumenty
Koncepcja projektu zagospodarowania terenu dla budowy drogi od ul. Gdyńskiej na działce 68/15, 68/39 i 69/2 obr. 17
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 583-25 w sprawie zmian w planie wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Ogłoszenia
Ogłoszenie o przeprowadzeniu konsultacji społecznych w przedmiocie aktualizacji Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupsk - Ustka
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 593-25 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w przedmiocie aktualizacji Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupsk - Ustka

7.07.2025

Ogłoszenia
Nabór uwag 19a
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. zgromadzenia w dn. 21.06.2025 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 588-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej działki nr 1077/5 położonej przy ulicy Akacjowej w Słupsku, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Klubach dziecięcych "Do-Re-Mi" oraz w miejscu sprawowania opieki przez dziennych opiekunów przy ul. Garncarskiej 6 w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek