Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

17.01.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 35-25 w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu pn. "Kwalifikacje kluczowe i społeczne paszportem w dorosłość uczniów Miasta Słupsk"

16.01.2025

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Gryfitów w Słupsku
Wykaz wniosków i odpowiedzi
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej w sprawie zadania inwestycyjnego
Interpelacje Radnych
Interpelacja interpelacja dot. malowania przejść dla pieszych na terenie miasta Słupsk
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. instytucji kultury
Dokumenty
STAN REALIZACJI ZADAŃ – SBO 2024 stan do 31.12.2024r.
Dokumenty
Informacja dot. punktów nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 11/4 w sprawie uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do pomników przyrody
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 11/2 w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych i cięć technicznych drzew będących pomnikami przyrody
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 11/1 w sprawie uznania „Planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta Słupska” przyjętego uchwałą Nr IV/50/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 stycznia 2019 r. za dokument o charakterze strategiczno-wdrożeniowym obejmujący swoim zakresem obszar miasta, mający na celu...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 11/3 w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Słupska na 2025 rok
Ogłoszenia
Zawiadomienie - projekt uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Miasta Słupska w roku 2025
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej dot. konsultacji społecznych do budżetu Miasta Słupska na 2026 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 33-25 w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji Projektu pn. „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych pod funkcję przemysłową we wschodniej części Miasta Słupska”
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 31-25 w sprawie zmiany Zarządzenia 144/ZF/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 23 lutego 2024 r. w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji Projektu pn. „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych pod funkcję przemysłową w północnej części Miasta Słupska”
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 32-25 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 713/ZF/2023 Prezydenta Miasta Słupska z dn. 22 września 2023 r. ws. powołania Zespołu ds. opracowania Strategii Rozwoju Miasta Słupska do roku 2030
Dokumenty
Otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych oraz podmiotów określonych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na wsparcie lub powierzenie w 2025 r. organizacji wypoczynku zimowego dla dzieci i młodzieży
Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert na wsparcie lub powierzenie w 2025 r. organizacji wypoczynku zimowego dla dzieci i młodzieży, szczególnie narażonej na działanie czynników ryzyka – wypoczynek stacjonarny i poza miejscem zamieszkania
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Słupsku przez pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w dniach od 16 grudnia do 31 grudnia 2024 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 34-25 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy domowej w 2025 roku.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek