Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

15.07.2025

Praca
stanowisko ds. kontroli w Zespole Audytu Wewnętrznego i Kontroli
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 603-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Jana Sobieskiego 15, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 608-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 607-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 606-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 18/5 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 605-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 18/4 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok
Interpelacje Radnych
Interpelacja 114/25 - interpelacja dot. trwającej, strategicznej inwestycji budowy ringu południowego
Interpelacje Radnych
Interpelacja 113/25 - interpelacja dot. podtopień ulic na terenie Miasta Słupska po intensywnych opadach deszczu
Dokumenty
Wniosek o informację publiczną dotyczącą wydanych decyzji celu publicznego dla działki nr 1/73 obręb 11 przy ulicy Kołobrzeskiej 23 w Słupsku
Dokumenty
Wniosek o informację publiczną dotyczącą wydanych decyzji celu publicznego dla działki nr 1/73 obręb 11 przy ulicy Kołobrzeskiej 23 w Słupsku
Dokumenty
Wniosek o informację publiczną dotyczącą informacji dla działki nr 1/73 obręb 11 przy ulicy Kołobrzeskiej 23 w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 616-25 w sprawie ustalenia "Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku".
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 18/3 w sprawie przewidywanego terminu załatwienia wniosku z dnia 1 lipca 2025 r.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 18/2 w sprawie przewidywanego terminu załatwienia wniosku z dnia 25 czerwca 2025 r.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 18/1 w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gdańsku informacji o kandydatach na ławników w wyborach uzupełniających na kadencję 2024-2027
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 599-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 611-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 65.508,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 610-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 130.631,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek