Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

1.07.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 569-25 w sprawie udzielenia Panu Grzegorzowi Boreckiemu pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Szkoły Podstawowej nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w Słupsku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 110/25 - zapytanie dot. realizacji kluczowych inwestycji w bieżącym roku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 109/25 - zapytanie dot. inwestycji w kwartale Starego Rynku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 568-25 w sprawie udzielenia Pani Ewie Chochuł pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Szkoły Podstawowej nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 567-25 w sprawie udzielenia Pani Edycie Wieczorek pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Przedszkola Miejskiego nr 24 „Słupski Niedźwiadek Szczęścia” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 566-25 w sprawie udzielenia Pani Alinie Bieńkowskiej pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Przedszkola Miejskiego nr 19 „Słupskiego Chłopczyka” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 565-25 w sprawie udzielenia Pani Aleksandrze Bąkowskiej pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Przedszkola Miejskiego nr 12 „Niezapominajka” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 564-25 w sprawie udzielenia Pani Dominice Wojciechowicz pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Przedszkola Miejskiego nr 11 „Calineczka” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 563-25 w sprawie udzielenia Pani Małgorzacie Jaworskiej pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Przedszkola Miejskiego nr 4 „Królestwo Skrzatów” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 556-25 w sprawie powierzenia Pani Ewie Chochuł stanowiska dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 562-25 w sprawie udzielenia Pani Dorocie Ciarce pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Przedszkola Miejskiego nr 2 „Zamkowy Ogród” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 561-25 w sprawie powierzenia Pani Violetcie Wójcik stanowiska dyrektora Młodzieżowego Domu Kultury w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 560-25 w sprawie powierzenia Pani Magdalenie Skórze stanowiska dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Unicef w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 559-25 w sprawie powierzenia Pani Grażynie Zienkiewicz stanowiska dyrektora Zespołu Szkół Technicznych w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 558-25 w sprawie powierzenia Panu Wojciechowi Gajewskiemu stanowiska dyrektora V Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 557-25 w sprawie powierzenia Panu Grzegorzowi Boreckiemu stanowiska dyrektora Szkoły Podstawowej nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 555-25 w sprawie powierzenia Pani Edycie Wieczorek stanowiska dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku.
Szkoła Podstawowa nr 9 im. kmdra por. Stanisława Hryniewieckiego w Słupsku
Zapytania ofertowe
Dokumenty
Informacja publiczna w sprawie systemów informatycznych
Dokumenty
Założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupska

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek