Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

24.09.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 710-24 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 11 " Calineczka" w Słupsku oraz nauczyciela wyznaczonego do jego zastępowania w przypadku ich jednoczesnej nieobecności.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 713-24 w sprawie uchylenia Zarządzenia Nr 529/ZN/2024 z Prezydenta Miasta Słupska z dnia 9 lipca 2024r. w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Moniuszki 11,...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 709-2024 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 11 "Calineczka" w Słupsku w przypadku jego nieobecności
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 714-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Bogusława X w Słupsku oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Anna Plezia/Boh.Westerplatte 68-69/2
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 727-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 77.993,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 726-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 196.120,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 725-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 92.812,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 724-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 63.235,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 723-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 76.862,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 7/23 w sprawie udzielenia pomocy finansowej Miastu i Gminie Lądek- Zdrój z przeznaczeniem na usuwanie skutków powodzi
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 722-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 234.948,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Dokumenty
Informacja o rozstrzygniętych przetargach
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 716-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkownika wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/22 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/15 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok
Przetargi
Dostawa sprzętu i oprogramowania wzmacniającego odporność na zagrożenia cyfrowe w Urzędzie Miejskim w Słupsku oraz jednostkach podległych.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 711-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych z zakresu wczesnego wspomagania dziecka w ramach Programu kompleksowego wsparcia...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 707-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. ul. Europejskiej

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek