Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

26.06.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 527-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. S. Staszica 8, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 528-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu „Pozytywnie włączeni – kompleksowy system wdrażania edukacji...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 529-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Dostawa sprzętów informatycznych i oprogramowania w ramach projektu „Pozytywnie włączeni – kompleksowy system wdrażania edukacji...
Przetargi
Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach”.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XVII/226/25 w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Słupska wotum zaufania za 2024 r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XVII/216/25 w sprawie wyrażenia woli współpracy Miasta Słupska i Samorządu Województwa Pomorskiego w zakresie realizacji programu polityki zdrowotnej pn. "Program polityki zdrowotnej profilaktyki krztuśca w województwie pomorskim u osób 65+, z rozpoznaniem przewlekłych...
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XVII/217/25 w sprawie wprowadzenia ograniczenia w godzinach nocnej sprzedaży napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży na terenie Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XVII/220/25 w sprawie ustalenia wysokości miesięcznej opłaty za zakwaterowanie w Bursie Szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XVII/211/25 w sprawie określenia zasad udzielania dotacji z budżetu Miasta Słupska na ochronę środowiska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XVII/227/25 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2024 rok
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XVII/221/25 w sprawie wyboru opiekuna Młodzieżowej Rady Miasta Słupska VI kadencji
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XVII/228/25 w sprawie udzielenie absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska z tytułu wykonania budżetu Miasta Słupska za 2024 rok.

25.06.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 524-25 w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2024 rok – Miejskiej Biblioteki Publicznej w Słupsku
Dokumenty
Weronika Kopyto/Krasińskiego 17/8
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 523-25 w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2024 rok – teatru Lalki "Tęcza" w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 522-25 w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2023-4 rok – Polskiej Filharmonii "Sinfonia Baltica" im. Wojciecha Kilara w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 521-25 w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2024 rok – Nowego Teatru w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 520-25 w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2024 rok –Słupskiego Ośrodka Kultury w Słupsku
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Słupsku
Zapytania ofertowe
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. spotkań Prezydenta Miasta i Zastępcy Prezydenta Miasta

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek