Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

15.01.2025

Kontrole
Kontrola przeprowadzona w siedzibie Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta w Słupsku przy ul. Krzywoustego 6 przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 27-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem w trybie bezprzetargowym lokalu użytkowego stanowiącego własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

14.01.2025

Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu rozwoju, wsparcia i integracji cudzoziemek i cudzoziemców w 2025 roku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 30-25 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wsparcie wykonania zadania publicznego w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej na zadanie – Prowadzenie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na szczeblu III ligi
Dokumenty
Wniosek o dostęp do informacji publicznej specustawa biogazowa
Dokumenty
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1031-24 w sprawie maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia, wymagań kwalifikacyjnych oraz szczegółowych warunków wynagradzania dyrektorów (kierowników) i zastępców dyrektorów (kierowników) jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych miasta Słupska.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1028-24 w sprawie określenia zasad sporządzania i przekazywania sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań w zakresie operacji finansowych

13.01.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 21-25 w sprawie unieważnienia otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu opieki paliatywnej w 2025 roku
Dokumenty
Udział społeczny w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. podniesienie rzędnych składowania odpadów obecnie eksploatowanej instalacji PGK Sp. z o.o.
Ogłoszenia
nabór ofert 19a SPORT
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 20-25 w sprawie przekazania do zasobów Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku w zarządzanie i administrowanie lokal położony w Słupsku przy ul. Juliana Tuwima 2/5A
Dokumenty
Zawiadomienia o planowanych zgromadzeniach
Praca
stanowisko ds. organizacyjnych w Dziale Organizacji Urzędu w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
Praca
stanowisko ds. organizacyjnych w Dziale Organizacji Urzędu w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
Dokumenty
Wyniki konkursów
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy domowej na 2025 rok pn. Prowadzenie całorocznej, stacjonarnej działalności
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 18-25 w sprawie powołania komisji do spraw podziału środków na dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Słupsku
Finanse i mienie

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek