Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

25.09.2024

Praca
stanowisko ds. projektów finansowanych ze środków pozabudżetowych w Referacie Pozyskiwania Funduszy – Biuro MOF w Wydziale Zarządzania Funduszami
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Gryfitów w Słupsku
Finanse i mienie
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 731-24 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 118/ZN/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 13 lutego 2024r. w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stefana Jaracza 19-19a,...
Dokumenty
Teresa Kościewicz/Chrobrego 61
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 4 stanowiącej własność Miasta Słupska.

24.09.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 730-24 w sprawie upoważnienia pana Marcina Tredera – Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do wprowadzania, aktualizowania i usuwania danych z Centralnego Rejestru Pieczy Zastępczej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 719-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę nieruchomości, stanowiących własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 718-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 717-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 729-24 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 604/ZN/2019 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 26 czerwca 2019 r. w sprawie przekazania do zasobów Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o. o. w Słupsku w administrowanie i zarządzanie udziału w nieruchomości...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 728-24 w sprawie Komisji ds. Nagród Prezydenta Miasta Słupska.
Przetargi
I rokowania ograniczone na sprzedaż nieruchomości położonej przy ul. A. Grottgera w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 710-24 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 11 " Calineczka" w Słupsku oraz nauczyciela wyznaczonego do jego zastępowania w przypadku ich jednoczesnej nieobecności.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 713-24 w sprawie uchylenia Zarządzenia Nr 529/ZN/2024 z Prezydenta Miasta Słupska z dnia 9 lipca 2024r. w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Moniuszki 11,...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 709-2024 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 11 "Calineczka" w Słupsku w przypadku jego nieobecności
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 714-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Bogusława X w Słupsku oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Anna Plezia/Boh.Westerplatte 68-69/2
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 727-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 77.993,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 726-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 196.120,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 725-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 92.812,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek