Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
4825Zakup telefonu stacjonarnegoINTER BIURO140,00 zł6.02.20186.02.2018
23.02.2018
OU 2600.6.12.2018
4824Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Urzędu Miejskiego w SłupskuOrange Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie al. Jerozolimskie 160 02-326 Warszawa22 104,96 zł6.02.20181.02.2018
30.01.2019
OU.6/2018
4823Gniazdo bezprzewodowe OR-GB 420 GS z pilotemSEPIX32,00 zł5.02.20185.02.2018
12.02.2018
OU 2600.6.15.2018
4822Szklenie oknaWięckiewicz - Usługi Szklarskie75,00 zł5.02.20185.02.2018
12.02.2018
OU 2600.6.14.2018
4821Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku.Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4, 35-322 Rzeszów51 070,00 zł5.02.20187.02.2018
6.02.2019
ZP.4/2018
4820wykonywanie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa InformacjiAuditor Adriana Głuchowska16 000,00 zł5.02.20185.02.2018
25.05.2018
umowa zlecenia z dnia 5 lutego 2018 r.
4819Torty zostaną wręczone podczas uroczystego pożegnania dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Słupsku - Kazimierza Skiby oraz dyrektorki Przedszkola Miejskiego nr 25 „Kubuś Puchatek” w Słupsku - Aleksandry Schilf , którzy kończą pracę zawodową w słupskiej oświacie.Zespół Placówek Oświatowych150,00 zł2.02.20182.02.2018
13.02.2018
E-III.2.2018
4818Przedmiot umowy dotyczy realizacji zadania publicznego pn. Prowadzenie psychoterapii indywidualnej i grupowej oraz punktu konsultacyjnego dla dzieci, młodzieży i rodzin.Słupskie Stowarzyszenie Pomocy Psychologicznej Dziecku i Rodzinie Krąg, Słupsk48 560,00 zł2.02.20181.01.2018
31.12.2018
16/PA/2018
4817Bezpłatne użyczenie dwóch ekspresów do kawy i zakup kawy do nich.ARGED - Sajewicz Chłodnictwo, Klimatyzacja, Gastronomia i AGD3 650,00 zł1.02.20181.02.2018
31.01.2019
OU-RZU.5/2018
4816Udział pracownika wydziału Centrum Obsługi mieszkańców w szkoleniu pn. ,,Konstytucja biznesu-pakiet nowych uregulowań dotyczących CEIDG i przedsiębiorców. Uchylenie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dniem 1 marca 2018 r."Firma szkoleniowa BB Bartosz Bronowicki, ul. Parafialna 67B/10, 52-233 Wrocław339,00 zł1.02.20185.02.201810/2018
4815Udział pracownika Wydziału Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Słupsku w szkoleniu pn. ,,Nowelizacja ustawy o ewidencji ludności.Prawidłowa realizacja nowych zadań przez organy gminy. zmiany mające wpływ na aplikację Źródło i Rejestr mieszkańców".Firma szkoleniowa BB Bartosz Bronowicki, ul. Parafialna 67B/10, 52-233 Wrocław339,00 zł1.02.20185.02.20189/2018
4814Przedmiot porozumienia dotyczy powierzenia Miastu Słupsk wykonywania zadań publicznych w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt.Miasto Słupsk550 000,00 zł1.02.2018czas nieokreślonyGKiOŚ-RKŚ-V.6140.14.1.2018
4813Świadczenie usług w zakresie mycia samochodów Urzędu Miejskiego w Słupsku"AUTO-MYJNIA" Słupsk, ul. Poprzeczna 76 050,00 zł1.02.20181.02.2018
31.01.2019
OU.RZU.4/2018
4812Sukcesywna dostawa kwiatów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"NAMOR" Słupska, ul. 3-go Maja 1710 392,00 zł1.02.20181.02.2018
31.12.2018
OU.RZU.3/2018
4811Przedmiot umowy dotyczy zakupu 3 foteli biurowych na potrzeby Pełnomocniczki Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.Meble - Black Red White Sp. z o.o. Biłgoraj, Salon meblowy w Słupsku1 363,41 zł1.02.2018czas nieokreślonyPA-III.2600.1.2018
4810identyfikator imienny do munduru- 18 sztuk
usługa transportowa
Pracownia Grawerska i Artystyczna w Swarzędzu232,00 zł31.01.201831.01.2018
6.03.2018
SM-II.2600.4.2018
4809Dot. wykonania: Audyt oświetleniowy i opracowanie dokumentacji projektowej wymiany oświetlenia w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej, przy ul. Grodzkiej 3 w Słupsku. Zadanie pn. Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków użyteczności publicznej.CEDOMU CERTYFIKACJA I MODERNIZACJA ŻUKOWO9 717,00 zł31.01.201831.01.2018
14.03.2018
WI.2/2018
4808Przedmiot umowy dotyczy realizacji zadania publicznego pn. Żyj dzisiaj, myśląc o przyszłości.Polskie Towarzystwo Zapobiegania Narkomanii I/O Słupsk52 000,00 zł31.01.20182.01.2018
31.12.2018
15/PA/2018
4807Aneks nr 3 do umowy Nr 29/I/271-17/2017. Zmiana terminu zakończenia robót do dnia 9 lutego 2018 r., zwiększenie wynagrodzenia dla Wykonawcy za roboty dodatkowe o kwotę 376 149,38 zł, zadanie pn. Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku - Modernizacja budynku Zespołu Szkół Mechanicznych i Logistycznych w Słupsku przy ul. Niedziałkowskiego.TEMIX Siemianicezmiana terminu zakończenia robót oraz zwiększenie wynagrodzenia30.01.2018czas nieokreślonyAneks nr 3
4806Przedmiot umowy dotyczy realizacji zadania w zakresie prowadzenia działań opiekuńczo - wychowawczych dla dzieci i młodzieży w ramach Centrum Aktywizacji Dzieci i Młodzieży SCHRON w Słupsku.Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku22 000,00 zł30.01.20182.01.2018
18.12.2018
14/PA/2018

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (0-59) 84 88 300
fax: (0-59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa interesantów

Referat Rejestracji Pojazdów i Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
Referat Ewidencji Ludnosci
Referat Dowodów Osobistych

7:30 – 16:30 poniedziałek
7:30 – 15:00 wtorek – czwartek
7:30 – 14:00 piątek