Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
6737Sporządzenie oceny technicznej o możliwości eksploatacji archiwum wydziału geodezji w budynku Ratusza MiejskiegoAr-Kon Pracownia Projektowo - Realizacyjna Konstanty Lemański ul. Filmowa 3A 76-200 Słupsk615,00 zł18.12.2019czas nieokreślonyAT.I.2510.4.2019.ITK
6736Wymiana rury kolanowej na dachu w Małym RatuszaHanna Szuran-Kogut Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY--UNION ul. Lutosławskiego 4/12 Słupsk900,00 zł18.12.2019czas nieokreślonyAT.4125.12.2019
6735Aneks do umowy ZP.107/2019Systemy, Dawid Krętkowski, ul. Krasińskiego 1, 76-200 Słupsk18.12.20191.12.2019
31.12.2019
1/SM/2019
6734Zmiana płatności tj, w 2019 r - 194.735,27 zł , w 2020 r - 2.687.277,73 zł oraz zmiana terminu zakończenia robót do dnia 20.06.2020 r., zadanie pn.Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - Technologia Sceny - Adaptacja i rozbudowa budynku tzw wozowni na potrzeby Nowego teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca FilharmoniiESS Audio Sp. z o.o.zmiana płatności i terminu zakończenia robót17.12.2019czas nieokreślonyAneks nr 1 do umowy ZP.66/2019
6733wykonywanie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska z nieruchomości zamieszkałych.Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Słupsku16 515 602,10 zł17.12.20191.01.2020
31.12.2022
ZP.115/2019
6732zakup ozdobnych ram z plakatami Stypendysty PMSDOMSAN1 500,00 zł17.12.201917.12.2019
31.12.2019
Ku-IV.3040.68.2019
6731Usługa gastronomicznaJarosław Domaradzki ul. Bohaterów Westerplatte 4, 76-200 Słupsk840,00 zł17.12.201917.12.2019
26.12.2019
AT-RAT-II-2600.6.234.2019
6730Zakup lamp biurkowych w ramach realizacji projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”.Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, Niemcy600,00 zł16.12.201916.12.2019
31.12.2019
ZF-RPF-V.042.23.8.2019
6729Zakup foteli biurowych z dostawą w ramach realizacji projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”GLOBAL PLAYERS S.C., Skrzydalata 11, 82-300 Elbląg1 797,00 zł16.12.201916.12.2019
31.12.2019
ZF-RR-I.042.2.29.2019
6728Zakup foteli biurowych (MIAMI CX0330M-1) - 3 sztukiSALON AGATA MEBLE, ul. Wspólna 1, 76-251 Bolesławice1 017,00 zł16.12.201916.12.2019
30.12.2019
COM-I.2600.2.2019
6727Zakup akcesoriów do telefonów komórkowych.Phoneshop.pl ul. Dworcowa 25 A 77-200 Miastko428,00 zł16.12.201931.12.2019AT-2600.6.232.2019
6726Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w SłupskuAUTO HANDEL Centrum Grupa Cichy Sp. J., ul. Skórzewska 8, 62-081 Wysogotowo99 999,00 zł16.12.201916.12.2019
20.12.2019
ZP.114/2019
6725Wykonanie i dostarczenie leżaków reklamowych z nadrukiem w ramach realizacji projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”EURO PROMOTION Karol Walczak, ul. Nadwodnia 4, 34-400 Nowy Targ7 238,55 zł13.12.201913.12.2019
31.12.2019
ZF-RR-I.042.2.28.2019
6724Usługa przeglądu zasilacza UPS Galaxy PW 50kVA.Usługi Elektroinstalacyjne Robert Bednarczyk2 829,00 zł13.12.201913.12.2019
31.12.2019
AT.RI.VII.2600.50.2019
6723Wymiana WodomierzaMiasto Słupsk Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk PGM784,64 zł13.12.201913.12.2019
31.12.2019
AT-2600.621.2019
6722Demontaż uszkodzonych urządzeń klimatyzacyjnych, dostawy i montażu nowych urządzeń klimatyzacji split do sali narad nr 212 w budynku Urzędu MiastaINWESTMATEKO ul. Poznańska 10. 76-200 Słupsk136 129,02 zł13.12.20193.12.2019
15.12.2019
Aneks nr 1 do umowy AT. 34/2019
6721dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnegoosoba fizyczna967,00 zł12.12.2019czas nieokreślony76/GKiOŚ/2019
6720dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnegoosoba fizyczna3 000,00 zł12.12.2019czas nieokreślony75/GKiOŚ/2019
6719dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnegoosoba fizyczna2 033,00 zł12.12.2019czas nieokreślony74/GKiOŚ/2019
6718dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnegoosoba fizyczna3 000,00 zł12.12.2019czas nieokreślony73/GKiOŚ/2019

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek