Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
7251Wykonanie legitymacji służbowych w twardej oprawie dla członków Miejskiej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku.PPU BOXPOL Sp. z o. o., Słupsk100,00 zł4.08.2020czas nieokreślonyZiSS-XII.8135.5.11.2020
7250Najem lokalu w Urzędzie Miejskim w SłupskuJarosław Domaradzki Pomorskie Restauracje1815.00 netto/m-c4.08.20201.04.2009Aneks nr 3
7249zakup części i naprawa pojazdu służbowego VW GS 50986MJT Serwis Sp.zo.o.1 260,00 zł3.08.20203.08.2020
27.08.2020
SM.III.2600.24.2020
7248zakup programu komputerowego (program) i licencji pn. "Arkusze organizacyjne przedszkoli, szkół i placówek oświatowych - program planowania i zatwierdzania organizacji w placówkach oświatowych udostępnianego w trybie online".Krakfin51 900,00 zł31.07.202031.08.2020
31.08.2022
SRZP.17/2020
7247Renowacja fotelaUsługowy Zakład Tapicerski Józef Dąbrowski150,00 zł31.07.202031.07.2020
13.08.2020
AT.RA.V.2600.6.133.2020
7246Usługa serwisu rowerów CARGOP.H.U. Krzysztof Wiszniewski10 000,00 zł31.07.202031.07.2020
31.12.2020
35/GKIOŚ
7245Świetlówka krótka led szt. 25
Świetlówka długa led szt. 25
Świetlówka G13 szt. 50
Gniazda natynkowe białe szt. 3
Deal, ul. Dmowskiego 10, 76-200 Słupsk1 000,00 zł29.07.2020czas nieokreślonyAT-RT-I.2600.20.2020
7244Szybko złączki do węża szt. 3
płyta kg 2000mm szt. 2
Podkładki filcowe pod stoły i krzesła szt. 10
Przycisk do zabudowanej spłuczki toaletowej szt. 1
Dozownik do mydła szt. 10
Dozownik na płyn dezynfekcyjny szt. 10
Tarcze do cięcia szlifierką szt. 3
Pianka montażowa szt. 2
Bateria wodna naścienny szt. 2
Wełna Isover aku szt 4
Folia malarska szt. 15
Zawór do zmywarki 1/2 – 3/4 szt. 1
Kątownik aluminiowy >1000mm szt. 2
Kliny czarne szer. 20Mm op 1
Kołki z wkrętami szybki montaż 60x40 op 1
Fimal PSB, ul. Bałtycka 3, 76-200 Słupsk2 500,00 zł28.07.2020czas nieokreślonyAT-RT-I.2600.25.2020
7243udzielenie licencji na program do prowadzenia dziennika elektronicznego (program).Librus399 980,00 zł27.07.202031.08.2020
31.08.2024
SRZP/18/2020
7242Zakup 47 kpl.druków licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką oraz 47 kpl. wypisów z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką.Polska Izba Gospodarcza Transportu Samochodowego i Spedycji Al. Jerozolimskie 144 02-305 Warszawa460,00 zł24.07.202024.07.2020
7.08.2020
AT-RA-II-2600.6.132.2020
7241Zmniejszenie wartości zadania do wysokości 13.977.043,76 zł, zadanie pn „Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii” w ramach projektu „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska”SIMA Sp z o o.o. Sp. k i Tech - Bud Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowezmniejszenie wartości zadania24.07.2020czas nieokreślonyAneks nr 8 do umowy nr ZP.28/2018
7240Serwis i naprawa pojazdu służbowego FORD GS 0690CPrins Autogaz, ul. Słupska 19, 76-251 Kobylnica120,00 zł23.07.202023.07.2020
14.08.2020
SM.III.2600.23.2020
7239Zakup odzieży roboczej dla nowo zatrudnionego KonserwatoraHURTOWNIA BHP MO Mariola Fudala, Olga Kobus Spółka Cywilna, ul. Wita Stwosza 11, 76-200 Słupsk507,50 zł23.07.202023.07.2020
8.08.2020
AT-RA-II-2600.6.131.2020
7238Zlecenie zadania uporządkowania terenów miejskich położonych przy ul. Dembińskiego (część działki nr 203/9 w obrębie 15) oraz ul. Szpilewskiego (część działki nr 43 w obrębie 10).Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Słupsku3 200,00 zł22.07.202022.07.2020
21.08.2020
GKiOŚ-RGOK-IV.7031.4.2020
7237Wykonanie cięcia pielęgnacyjnego drzewa na dziedzińcu Ratusza Miejskiego w Słupsku wraz z wywozem gałęzi pozostałych po pracach.Ogrody s.c. Aleksandra Szutenberg Aleksander Dziurawiec Andrzej Perliński, Bierkowo 155, 76-200 Słupsk756,00 zł22.07.2020czas nieokreślonyAT-RT-II.2600.26.2020
7236Wymiana szyby elewacyjnej SCOPiESStefania Kempski i Wspólnicy Spółka akcyjna, ul. Baziowa 33, 43-100 Tychy9 000,00 zł22.07.2020czas nieokreślonyAT-RT-I.2600.27.2020
7235Zakup 200 kpl..druków licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką oraz 300 kpl. wypisów z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką , pokrycie kosztów przesyłki.Polska Izba Gospodarcza Transportu Samochodowego i Spedycji Al. Jerozolimskie 144 02-305 Warszawa2 030,75 zł20.07.202020.07.2020
7.08.2020
AT-RA-II-2600.6.129.2020
7234Zakup obciążników do papieru x 4 sztuki i przesyłka kurierska.China Decor Cezary Cieminiewski ul Niepodległości 138/3, 02-554 Warszawa164,00 zł20.07.202020.07.2020
3.08.2020
AT-RA-II-2600.6.130.2020
7233Przedmiot umowy dotyczy zakupu telefonu bezprzewodowego.EORO - NET Sp. z o.o. Warszawa140,00 zł16.07.2020czas nieokreślonyZiSS.XII.8135.5.9.2020
7232udział pracownika na stanowisku konserwatora w szkoleniu w zakresie uprawnień URE Gr. 1Centrum Edukacji Dorosłych ZDZ51015.07.202022.07.2020
30.07.2020
37/2020

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek