Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
6837Zmiana w umowie w paragrafie 8 ust.1b - aktualizacja wynagrodzenia dla Wykonawcy z podziałem na lata , zadanie pn. Pełnobranżowa termomodernizacja budynku Słupskiego Ośrodka Kultury (dawniej MCK) przy al. 3-go Maja 22 w Słupsku połączona z przebudową części pomieszczeń wewnętrznych i wymianą instalacji wewnętrznych, etap I - pełnobranżowa termomodernizacja obiektu realizowana z zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków, - etap II - przebudowa obiektu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie realizowana z zadania pn. Kompleksowy remont pomieszczeń Emcek i ich dostosowanie do działalności kulturalnej.PROINVEST PARTNER SP. Z O.O Gdańskaktualizacja wynagrodzenia27.01.2020czas nieokreślonyAneks nr 4 do umowy Nr ZP. 21/2019
6836Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości na potrzeby Miasta Słupska w roku 2020 - Wydział Zarządzania NieruchomościamiKonsorcjum firm: Kancelaria Obsługi Nieruchomości Matylda Galikowska, Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego Kamila Magdalena Kwiatkowska, "Ekspert-5" Biuro Obsługi Nieruchomości Danuta Kulik169 255,00 zł27.01.20201.01.2020
31.12.2020
ZP.1/2020
6835Przedmiotem umowy jest udzielenie w 2020 r. dotacji Miastu Słupsk przez Gminę Słupsk z przeznaczeniem na zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie Gminy Słupsk w okresie od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 30 listopada 2020 r. oraz obsługę administracyjną zadania w okresie 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r:Gmina Słupsk, ul. Sportowa34, 76-200 Słupsk1 522 100,00 zł23.01.20201.01.2020
31.12.2020
3/GKiOŚ/2020
6834Zakup dwóch taśm montażowych i dwóch głowic termostatycznychFIMAL PSB Sp.. z o.o. ul. Bałtycka 3 76-200 Słupsk NIP 839278674860,00 zł22.01.202022.01.2020
6.02.2020
AT-RA-II-2600.6.25.2020
6833Zakup białej uszczelki - 75 mb.FIMAL PSB Sp.. z o.o. ul. Bałtycka 3 76-200 Słupsk NIP 8392786748229,00 zł21.01.202021.01.2020
4.02.2020
AT-RAT-II-2600.6.23.2020
6832Zakup artykułów elektrycznychPHU SEPIX Sp. j. Stanisław, Daniela Sekuła ul. Ogrodowa 23, 76-200 Słupsk233,00 zł20.01.202020.01.2020
13.02.2020
AT-RA.2600.6.19.2020
6831Zakup biletów miesięcznych na komunikacja miejską dla pracowników Urzędu MiastaZarząd Infrastruktury Miejskiej ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk3 300,00 zł20.01.202020.01.2020
30.06.2020
AT.II-2600.6.21.2020
6830Zakup 10 m2 paneli podłogowych, 6 szt. listew, 8 szt. narożników, 6 szt. zakończeń, 2 op. kołków, 3 szt. listew metalowych, 5 szt. zamków drzwiowych, 20 szt. folii malarskich, 40 szt. taśm malarskich, 5 szt. farby białej 10 l, 1 szt. redukcji ¾ – ½, 1 szt. wężyka 80 cm, 8 szt. wkrętów, 5 szt. kuwet malarskich oraz 8 szt. podkładek pod zawiasy.FIMAL PSB Sp.. z o.o. ul. Bałtycka 3 76-200 Słupsk NIP 83927867481 680,00 zł20.01.202020.01.2020
11.02.2020
AT-RA-II-.2600.6.20.2020
6829Udział pracowników Wydziału Centrum Obsługi mieszkańców w szkoleniu.Firma Szkoleniowa BB Bartosz Bronowicki, ul. Parafialna 67B/10, Wrocław1107,0017.01.20203.02.20206/2020
6828Badania psychologiczne na strażnika miejskiego - 2 osobySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA, ul. Szpitalna 2, 75-720 Koszalin300,00 zł17.01.202017.01.2020
14.02.2020
SM-II.2600.2.2020
6827Płyn do spryskiwaczy szyb samochodowych 5l- sztuk 5Auto Partner,Słupsk, ul. Jaracza 2585,00 zł17.01.202017.01.2020
5.02.2020
SM-II.2600.3.2020
6826Zestaw do mocowania WC x 4 kpl., uszczelka do miski WC x 2 szt.FIMAL PSB Sp.. z o.o. ul. Bałtycka 3 76-200 Słupsk NIP 839278674856,00 zł17.01.202017.01.2020
31.01.2020
AT-RA-II.2600.6.13.2020
6825Zakup prenumeraty dla ścisłego kierownictwa Urzędu MiastaPHU JUSTI Justyna Szymańska - Styczeń ul. Mochnackiego 8/45 76-200 Słupsk62,40 zł17.01.20207.01.2020
16.01.2020
AT.II-2600.14.2020
6824Maty ochronne pod krzesła x 20 sztukP.U.H. Kingwash Krzysztof Orlikowski ul. Bałtycka 3 a, 82-100 Nowy Dwór Gadński702,00 zł16.01.202016.01.2020
7.02.2020
AT-RA.II.2600.6.12.2020
6823Zakup adapterów HDMI-VGA, DisplayPort-DVI oraz DisplayPort-VGA.Komputronik S.A.1 960,00 zł16.01.202016.01.2020
7.02.2020
AT.RI.VII.2600.4.2020
6822Udział pracownika Wydziału Centrum obsługi Mieszkańców w szkoleniuFirma Szkoleniowa BB Bartosz Bronowicki, ul. Parafialna 67B/10, Wrocław369,0015.01.20203.02.20207/2020
6821Świadczenie usług w zakresie organizacji oraz realizacji kampanii edukacyjnej dot. systemu segregowania odpadów komunalnych, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadówPOLSKA PRESS SPÓŁKA SP. Z O.O.15 990,00 zł15.01.202020.01.2020
20.02.2020
1/GKIOŚ/2020
6820Publikacja ogłoszeń prasowych o zasięgu krajowym dla Urzędu MiejskiegoAGORA S.A ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa13 837,50 zł15.01.202015.01.2020
31.12.2020
AT.9/2020
6819Zakup świetlówek 120 cm x 75 szt., opraw rastrowych x 20 szt., baterii CR 2016 x 20 szt.PHU SEPIX Sp. j. Stanisław, Daniela Sekuła ul. Ogrodowa 23, 76-200 Słupsk2 101,00 zł15.01.202015.01.2020
13.02.2020
AT-RA.2600.6.11.2020
6818Przedmiotem umowy jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej"LIBERTY" Jakub Kamiński ul. Paderewskiego 30/6, 76-200 Słupsk44 280,00 zł15.01.202015.01.2020
31.12.2020
AT.8/2020

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek