Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
6280dot. udzielenia dotacji pozyskanej z WFOŚiGW na pokrycie części kosztów kwalifikowanych zadania polegającego na likwidacji węglowego źródła ciepła i zastąpieniu go instalacją gazowąosoba fizyczna4 944,89 zł30.07.2019czas nieokreślony8/GKiOŚ/2019
6279dot. udzielenia dotacji pozyskanej z WFOŚiGW na pokrycie części kosztów kwalifikowanych zadania polegającego na likwidacji węglowego źródła ciepła i zastąpieniu go instalacją gazowąosoba fizyczna5 000,00 zł30.07.2019czas nieokreślony7/GKiOŚ/2019
6278dot. udzielenia dotacji pozyskanej z WFOŚiGW na pokrycie części kosztów kwalifikowanych zadania polegającego na likwidacji węglowego źródła ciepła i zastąpieniu go instalacją gazowąosoba fizyczna1 620,00 zł30.07.2019czas nieokreślony6/GKiOŚ/2019
6277dot. udzielenia dotacji pozyskanej z WFOŚiGW na pokrycie części kosztów kwalifikowanych zadania polegającego na likwidacji węglowego źródła ciepła i zastąpieniu go instalacją gazowąosoba fizyczna4 110,00 zł30.07.2019czas nieokreślony5/GKiOS/2019
6276dot. udzielenia dotacji pozyskanej z WFOŚiGW na pokrycie części kosztów kwalifikowanych zadania polegającego na likwidacji węglowego źródła ciepła i zastąpieniu go instalacją gazowąosoba fizyczna3 000,00 zł30.07.2019czas nieokreślony4/GKiOŚ/2019
6275Nadzór nad pracami pod nazwą "Renowacja czterech zabytkowych witraży znajdujących się w sali posiedzeń nr 110 w budynku Ratusza Miejskiego przy Placu Zwycięstwa 3 w Słupsku"Teresa Romanowska-Kasperkiewicz, ul. Cyprtsowa 7a/5 83-000 Pruszcz Gdański3 600,00 zł26.07.201926.07.2019
10.12.2019
AT.19/2019
6274Renowacja czterech zabytkowych witraży znajdujących się w sali posiedzeń nr 110 w budynku Ratusza Miejskiego przy Placu Zwycięstwa 3 w Słupsku.Pracownia witraży Zbigniew Jaworski ul. Kanonia 11, 50-328 Wrocław42 900,00 zł26.07.201926.07.2019
10.12.2019
AT.18/2019
6273Zakup 10 sztuk kwiatów kocimiętki.Gospodarstwo Rolnicze Rafał Polanek ul. Gdańska 40 76-200 Słupsk60,00 zł26.07.201926.06.2019
9.07.2019
AT-2600.6.104.2019
6272Zwiększenia wartości wynagrodzenia za wykonanie prac dodatkowych, zadanie pn. Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta SłupskaSIMA Sp z o o.o. Sp. k i Tech - Bud Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowezwiększenie wartości zadania25.07.2019czas nieokreślonyaneks nr 4 do umowy nr ZP.28/2018
6271Konserwacja urządzeń wentylacyjnych w budynkach: Archiwum przy Placu Zwycięstwa 4 i Ratusz przy Placu Zwycięstwa 3.AIR CONTROL1 377,60 zł25.07.201925.07.2019
30.08.2019
AT-2600.6.128.2019
6270Konserwacja urządzeń wentylacyjnych w budynku Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej w Słupsku przy ul. Niedziałkowskiego 6.AIR CONTROL1 119,30 zł25.07.201925.07.2019
31.08.2019
AT-2600.6.127.2019
6269Naprawa przecieku na instalacji zimnej wody w wymiennikowni Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 1.ENGIE EC SERWIS Sp. z o.o.430,50 zł25.07.201925.07.2019
7.08.2019
AT-2600.6.126.2019
6268Zakup świeżych owoców (poczęstunek dla uczestników szkolenia dot. zagospodarowania wód opadowych, które odbyło się 31.07.2019 r. w Urzędzie Miejskim w Słupsku)JERONIMO MARTINS DYSTRYBUCJA34,58 zł19.07.201931.07.2019GKIOŚ-ROŚ-IV.2403.27.2019
6267Wykonanie części oznakowań tablic i wind w Urzędzie Miejskim w Słupsku.STUDIO REKLAMY BARIA2 201,70 zł18.07.201918.07.2019
22.08.2019
AT-2600.6.118.2019
6266Umowa dot. pełnienia nadzoru autorskiego zamiejscowego w związku z wykonaniem przebudowy części budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń, budowie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji dla budynku MCK w ramach projektu pn."Poprawa efektywności energetycznej obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków użyteczności publicznej".SMART ARCHITEKCI Szymon Mazurek7 380,00 zł18.07.20191.08.2019
31.12.2019
WI.9/2019
6265Przyłączenie do sieci elektroenergetycznej (zwiększenie mocy) - Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii w ramach zadania pn. Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, starego Miasta i Śródmieścia Miasta SłupskaEnerga-Operator8 108,90 zł17.07.2019czas nieokreślonyP/19/016422
6264Zakup albumów i grafik na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku, wręczanych podczas uroczystości z okazji jubileuszy.Fundacja Partnerstwo Dorzecze Słupi, ul. Zjednoczenia 16A, 76-248 Dębnica Kaszubska1 460,00 zł16.07.201916.07.2019
31.08.2019
USC-XIII.2600.8.2019
6263Zakup 10 worków papieru toaletowego.DK BHP Dębowa 4, 76-200 Słupsk186,00 zł16.07.201916.07.2019
15.08.2019
AT-2600.6.121.2019
6262Cyklinowanie bezpyłowe i renowacja posadzek drewnianych - szpachlowanie ubytków i szczelin, polerowanie x 2, lakierowanie x 3 - 53 m 2Łukasz Rogowski Cyklinowanie i szlifowanie parkietów, ul. Drewniana 12/20 76-200 Słupsk3 180,00 zł15.07.201915.07.2019
9.08.2019
AT-2600.6.124.2019
6261Przedmiot umowy dotyczy organizacji wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Placówek Wsparcia Dziennego.Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku7 000,00 zł15.07.20191.08.2019
10.09.2019
31/PA/2019

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek