Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
7231udział jako ekspert w pracach komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Danuta Sadowska-Barankiewicz510,00 zł15.07.202020.07.202015/E/2020
7230udział jako ekspert w pracach komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Dariusz Baranowski400,00 zł15.07.202016.07.20206/E/2020
7229udział jako ekspert w pracach komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Gabriela Bereżecka800,00 zł15.07.202017.07.2020
21.07.2020
7/E/2020
7228udział jako ekspert w pracach komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Małgorzata Woźniak340,00 zł15.07.202021.07.20208/E/2020
7227udział jako ekspert w pracach komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Mariusz Domański100,00 zł15.07.202020.07.20209/E/2020
7226udział jako ekspert w pracach komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Inez Janion100,00 zł15.07.202016.07.202010/E/2020
7225udział jako ekspert w pracach komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Jolanta Kapiszka200,00 zł15.07.202015.07.2020
21.07.2020
11/E/2020
7224udział jako ekspert w pracach komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Iwona Klein500,00 zł15.07.202021.07.202012/E/2020
7223udział jako ekspert w pracach komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Małgorzata Kowalska900,00 zł15.07.202017.07.2020
20.07.2020
13/E/2020
7222udział jako ekspert w pracach komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Ewa Koźlakiewicz100,00 zł15.07.202016.07.202014/E/2020
7221udział jako ekspert w pracach komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Dorota Werbińska400,00 zł15.07.202016.07.202016/E/2020
7220udział jako ekspert w pracach komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.Iwona Wojtkiewicz300,00 zł15.07.202015.07.202017/E/2020
7219Naprawa rowerów służbowych Straży MiejskiejSklep rowerowy DUET, ul. Prusa 10, 76-200 Słupsk200,00 zł15.07.202015.07.2020
10.08.2020
SM.III.2600.22.2020
7218usługa wykonani ścianek ekspozycyjnych zewnętrznych - 10 kompletówMetaloplastyka Marian Ostrowski9 200,40 zł14.07.202014.07.2020
31.07.2020
Ku-IV.3040.21.2020
7217Zmiana terminu realizacji umowy do dnia 31.07.2020 r., zadanie pn. „Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii” w ramach projektu „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta
i Śródmieścia Miasta Słupska” - okładziny schodów.
SIMA Sp z o o.o. Sp. k i Tech - Bud Przedsiębiorstwo Handlowo-UsługoweZmiana terminu realizacji umowy14.07.2020czas nieokreślonyAneks nr 1 do umowy nr SRZP.6/2020
7216Omyłkowo wpisano stronę Umowy jako Miasta Słupsk zamiast Miasta Słupsk działające w imieniu i na rzecz Nowego Teatru w Słupsku oraz zmiana terminu realizacji umowy do 31.08.2020 r.. zadanie pn. Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii w ramach projektu: Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupskaw&w design Katowicezmian terminu realizacji umowy14.07.2020czas nieokreślonyAneks nr 1 do umowy nr SRZP.13/2020
7215Wykonanie i montaż dwóch drewnianych parapetów w pok. 05 w Ratuszu Miejskim w Słupsku.Zakład Usługowy Andrzej Baranowski, ul. Witosa 45, 84-312 Cewice1 500,00 zł14.07.2020czas nieokreślonyAT-RT-I.2600.23.2020
7214Zakup biletów miesięcznych na potrzeby pracowników Urzędu MiastaZarząd Infrastruktury Miejskiej ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk1 100,00 zł14.07.202014.07.2020
31.12.2020
AT.II.2600.6.127.2020
7213Omyłkowo wpisano stronę Umowy jako Miasta Słupsk zamiast Miasta Słupsk działające w imieniu i na rzecz Nowego Teatru w Słupsku. zadanie pn. Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii w ramach projektu: Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta SłupskaFirma Handlowa Majster Robert Tubielewiczzmiana zapisu w umowie14.07.2020czas nieokreślonyAneks nr 1 do umowy SRZP.12/2020
7212Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wewnętrzną instalację elektryczną dotyczącą zasilania szlabanu wjazdu na posesję przy Placu Zwycięstwa 1 (wjazd od ul. Starzyńskiego).P.H.U. Szymon Jakima, ul. Chabrowa 14, 76-200 Głobino1 000,00 zł13.07.2020czas nieokreślonyAT-RT-I.2600.22.2020

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek